1886 Serverınıza item upgrade noticesi geçirmek

  • HyperFilter | DoS Protection | DDoS Protection | DoS Mitigation | DDoS Mitigation | AntiDoS | AntiDDoS | Proxy Shielding
Joined
Jan 11, 2012
Messages
12,856
Reaction score
105
Points
63
Öncelikle elinizde kaynak kodların bulunması gerekiyor.(snoxd project files tercihidir)



1- Ebenezerin kaynak kodlarından Header Fileslardan GameDefine.h açın.[1.Resim 1. ve 2. Alan]

2- En üst kısımda string kütüphanesini belirtin(normalde yoktur.)[1.Resim 3.Alan]

n1n.png




3-Daha Sonra _ITEM_TABLE struct'unu bulup 2. sıradaki değişkeni tanımlayın[2.Resim]



uhz1.png




4-Daha Sonra Ebebenezerin Database klasörünün içindeki ItemTableSet.h kısmına girip resimdeki alanları aynı şekilde ekleyin



amr3.png




5-Daha Sonra Ebenezer>Source Files>Handlers>UpgradeHandler.cpp açın aynı şekilde stringi kullanacağınız için en üstte belirtin.



uoy5.png




6-Daha sonra şu kod bloğunun altına

View hidden content is available for registered users!

aşağıdaki kodları yapıştırın.





View hidden content is available for registered users!



Aşağıdaki resim gibi olmalı...

85qt.png




Not: Ebenezer açıldığında ramde daha fazla alan işgal edecektir bunun sebebi tüm itemlerin ismini rame almasıdır.Ek olarakta kodu ben ucu açık verdim siz istediğinis if kontrolüne alarak sadece +8 ve +9lar içinde yapabilirsiniz.İster sadece takıları yaparsınız. Ayrıca bu mantıkla özel droplar içinde notice atabilirsiniz. Kolay gelsin..



Herşeyi doğru yaparsanız aşağıdaki gibi olacaktır.



7k5y.jpg


/B]
 
Cevap: 1886 Serverınıza item upgrade noticesi geçirmek



tesekkürler
 
Cevap: 1886 Serverınıza item upgrade noticesi geçirmek



Tesekkürler
 
Cevap: 1886 Serverınıza item upgrade noticesi geçirmek



saol kardeşim
 
Cevap: 1886 Serverınıza item upgrade noticesi geçirmek



saol kardeşim
 
Cevap: 1886 Serverınıza item upgrade noticesi geçirmek



Öncelikle elinizde kaynak kodların bulunması gerekiyor.(snoxd project files tercihidir)



1- Ebenezerin kaynak kodlarından Header Fileslardan GameDefine.h açın.[1.Resim 1. ve 2. Alan]

2- En üst kısımda string kütüphanesini belirtin(normalde yoktur.)[1.Resim 3.Alan]

n1n.png




3-Daha Sonra _ITEM_TABLE struct'unu bulup 2. sıradaki değişkeni tanımlayın[2.Resim]



uhz1.png




4-Daha Sonra Ebebenezerin Database klasörünün içindeki ItemTableSet.h kısmına girip resimdeki alanları aynı şekilde ekleyin



amr3.png




5-Daha Sonra Ebenezer>Source Files>Handlers>UpgradeHandler.cpp açın aynı şekilde stringi kullanacağınız için en üstte belirtin.



uoy5.png




6-Daha sonra şu kod bloğunun altına

***Hidden content cannot be quoted.***

aşağıdaki kodları yapıştırın.





***Hidden content cannot be quoted.***



Aşağıdaki resim gibi olmalı...

85qt.png




Not: Ebenezer açıldığında ramde daha fazla alan işgal edecektir bunun sebebi tüm itemlerin ismini rame almasıdır.Ek olarakta kodu ben ucu açık verdim siz istediğinis if kontrolüne alarak sadece +8 ve +9lar içinde yapabilirsiniz.İster sadece takıları yaparsınız. Ayrıca bu mantıkla özel droplar içinde notice atabilirsiniz. Kolay gelsin..



Herşeyi doğru yaparsanız aşağıdaki gibi olacaktır.



7k5y.jpg


/B]




Herşey Güzelde Bu Koda sadece +7 ve sonraki itemleri upgrade edince notice geçmesini nasıl ekleriz
 
Cevap: 1886 Serverınıza item upgrade noticesi geçirmek



Tesekkurler.
 
Cevap: 1886 Serverınıza item upgrade noticesi geçirmek



tyyy
 
Cevap: 1886 Serverınıza item upgrade noticesi geçirmek



Sagool
 
Cevap: 1886 Serverınıza item upgrade noticesi geçirmek



Teşekkürler.
 
Cevap: 1886 Serverınıza item upgrade noticesi geçirmek



ty kankaaa
 
Cevap: 1886 Serverınıza item upgrade noticesi geçirmek



teşekkürler
 
Cevap: 1886 Serverınıza item upgrade noticesi geçirmek



  • Tesekkurler​








 
Cevap: 1886 Serverınıza item upgrade noticesi geçirmek



tşekkrürlerr
 
Back
Top Bottom
Reklam
Reklam